Best Practicies & Success Stories
-
-
45'
Sva velika poduzeća i koncerni s velikim brojem zaposlenika suočavaju se s problemom administrativno birokratske prirode kod obrade dokumenata koji se koriste za utvrđivanje i ostvarivanje određenih prava radnika. Tako primjerice, zahtjevi za godišnji odmor, plaćeni dopust i druga materijalna prava znaju biti veliki potrošač resursa ukoliko se ne obrađuju na standardan i ujednačen način. Digitalizacija tu ponekad zna pripomoći, ali smo često svjedoci gdje loša primjena digitalne tehnologije zna još dodatno zakomplicirati tijek navedenih procesa. U HEP grupi, Sektor za informacijsko komunikacije tehnologije je osmislio alat pomoću kojeg se svi dokumenti, obrasci, zahtjevi stvaraju i ispunjavaju na standardan i ujednačen način i koji pokriva sve zaposlenike bez obzira na prirodu njihovog radnog mjesta. U radu će se dodatno opisati problemi i izazovi koji su zapravo doveli do jedinstvenog rješenja kojim se na ujednačen način rješavaju različiti problemi.