Prijava rada

HrOUG ove godine, od 17.-19.05.2022. u Terme Tuhelj Hotel Well, u Tuheljskim toplicama organizira najveće okupljanje Oracle zajednice korisnika u jugoistočnoj Europi.

Konferencija se planira organizirati ON-SITE

Planira se u dva radna dana organizrati 50-tak predavanja, predavača iz Hrvatske i inozemstva, predavača iz Oracle ACE programa i predavače koji su članovi OAK table. Očekujemo 300 sudionika iz Hrvatske i inozemstva. Službeni jezici konferencije su hrvatski i engleski.

Ako ste IT stručnjak i imate zanimljiva iskustva, znanja i zanimljive primjere iz prakse i želite to podijeliti s ostalim sudionicima konferencije, pozivamo vas da pošaljete svoje prijedlog predavanja i pomognete nam pripremiti zanimljivu, aktualnu i korisnu konferenciju. Sudionici HrOUG konferencije rado će vas čuti. Zato ne oklijevajte, pošaljite svoj prijedlog.

               

Format i duljina predavanja

Službeni jezici konferencije su hrvatski i engleski.

Poželjno je da trajanje prezentacije bude 45 minuta, uključujući vrijeme za pitanja i odgovore.

Ako vam je potrebno više vremena za izvođenje predavanja, postoji mogućnost dvostrukog trajanja predavanja (90 minuta), a ima i par slotova za radionice u trajanju od 2-3 sata.

Vaši se prijedlozi predavanja očekuju najkasnije do ponedjeljka, 15. ožujka 2022. godine.

Izbor radova će se vršiti permanentno kako pristižu radovi te će predavači biti obavješteni, o eventualnom prihavtu njihovog rada, najkasnije 7 dana od prijave rada.

FInalni odabir radova za konferencijuj će biti najkasnije, 20. ožujka 2022. godine.

                                               

Obveze i koristi predavača

U slučaju prihvaćanja predavanja na konferenciju, predavači su dužni:

  • pripremiti prezentaciju u PPT ili PDF formatu i popratni materijal i poslati je organizatorima konferencije najmanje sedam dana prije početka konferencije
  • izvesti prezentaciju u određeno vrijeme unutar rasporeda konferencije.
  • poslati prezentaciju u PDF, ZIP ili RAR formatu nakon konferencije. Svi radovi bit će objavljeni na web stranici konferencije.

Predavači koji će biti primljeni u program konferencije dobit će besplatnu ulaznicu za konferenciju. Besplatana ulaznica vrijedi za jednog predavača po predavanju, nije prenosiva i ne uključuje putne troškove i troškove smještaja.

                                

Ključni datumi:                   

Prijava radova do: 15. ožujak
   
FInalni odabir radova do 20. ožujak
Dostava prezentacija do   10. svibanj

Loading...

               

Format i duljina predavanja

Službeni jezici konferencije su hrvatski i engleski.

Poželjno je trajanje prezentacije 45 minuta, uključujući vrijeme za pitanja i odgovore. Predvidili smo i duple slotove od 90 minuta, a sve ostalo prema dogovoru.

Predavanja se mogu prijaviti u slijedećim tematskim područjima:

# Tematska područja
1 Baza podataka i infrasturktura
2 Razvoj i Middleware
3 APEX
4 Bussines Intelligence & Analitycs
5 Umjetna inteligencija
6 DevOps & Cloud
7 Najbolja rješenja iz prakse
8 Strategija i inovacija
9 Upravljanje informacijskim sustavima (opće teme)
10 Neovisno od grupe

         

Obavezna polja:

Naslov: Do 50 znakova sa razmacima

Sažetak: Do 500 riječi za svaki od službenih jezika

Vrsta rada: Odabrati jedno od ponuđenog

Razina detaljnosti/težine: Odabrati jedno od ponuđenog

Poželjno iskustvo slušatelja: Odabrati jedno od ponuđenog

Poželjna funkcija slušatelja: Odabrati jednog ili više od ponuđenih

Grupa: Odabir jednog od ponuđenih tematskih područja

Predviđeno vrijeme trajanja: 45 minuta, ili više u dogovoru sa organizatorom

Podaci o autoru / govorniku: Ime, prezime, broj telefona / mobitela, e-mail adresa, pozicija u poduzeću,

Fotografija (min 150 dpi)

Kratka biografija: Do 1000 znakova sa razmacima, za svaki od službenih jezika

Podaci o poduzeću autora: Naziv, adresa, grad, Internet stranice

Neispunjavanje ovih polja u prijavi vraća proceduru do ispravne popune podataka.

Dodatna polja:

Podaci o koautoru: Ime, prezime, e-mail adresa, broj telefona i mobitela, firma, fotografija

Kratka biografija: Do 1000 znakova sa razmacima za svaki od službenih jezika

Fotografija (min 150 dpi)

Na kraju procedure dobit će se na ekranu poruka da je rad zaprimljen i na e-mail dobiti potvrdu zaprimanja prijave.